web 2.0

۱۳۸۹ دی ۲۹, چهارشنبه

سینه سوخته!

این خانه کوچک
این سنگر
این معبر
این گودی در دل من
در ذهن تو
این رقص اعداد تکراری و خسته کننده صفر و یک
این جملات برهم تکیده شده پر از حرف
در کنج زمان
در پست های من
در نظرات تو
فریاد است
غوغاست...
صدای پرمحبت خدا را میشنوی؟
و حرف زدن آرام علی؟
و خوش زبانی دوستان!؟
... حرف هایتان را می شنوم
نگاه هایتان را دنبال میکنم
دست هایتان را میبوسم
اشک هایتان را پاک میکنم
و در آغوشم جایتان میدهم

لبخند بزنید!

من به جای شما گریه میکنم...

ـــ خدایا این خانه کوچک را بر من مبارک گردان
ـــ آمین

3 نظرات:

علی گفت...

ایول! وبلاگ خودمه

علی گفت...

کاری کردم که دیگه نیازی به تایید نباشه(؛

آخرین اثر گفت...

سلـــــــــــام
خونه ی جدید مبارک
امیدوارم تو بتونی همه ی حرفای دلتو بزنی
ما که نمی تونیم چون حرفای دل ما وبلاگامونو فیلتر می کنه ..خودمونم به درد سر میندازه
خیلی دوست دارم نوشته هاتو بخونم
منتظر می مونم

ارسال یک نظر

***
پاسخ را در همین وبلاگ دنبال کنید.

با تشکر
***

گاه نوشت:


خدایا این خانه کوچک را بر من مبارک گردان. آمین!
از کپی برداری بدون هماهنگی قبلی با مدیر وبلاگ لطفا خودداری فرمایید
با تشکر / علی